Accepterad hugof1l | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugof1l

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? hugof1l#2465

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nästan hela tiden på sommarlovet från 10:00 till 21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? I cirka 7 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/958458263060504576/997926715047280740/unknown.png 5 bans totalt.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En server vakt enligt mig är en person som främst underlättar arbetet för staffs eftersom att de inte kan vara på alla ställen samtidigt och hjälpa alla samtidigt. Man kan då hjälpa till med att banna, kicka, revva tex om det skulle behövas. Det kan vara att man kanske är på ett ställe där ingen staff är och så kommer någon som vdmar och förstör rpn för andra. Då behöver man kanske bli av med personen snabbt så att hen inte förstör mer för andra. Men en server vakt är också en person som har lite mer ansvar med tanke på sina perms och man får inte abusa dem alls bara för att man inte orkar åka till en butik och köpa mat utan bara kanske revvar sig själv.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig för att vara server vakt eftersom att jag har varit det innan och har kunskap inom det. Jag vet reglerna när man är server vakt och hur man ska bete sig. Jag tycker också att jag är modig inom min rp och vet hur man ska hantera situationer som kanske är svåra att hantera för vissa. Men jag skulle säga att jag är väldigt lugn och harmonisk i stressiga situationer där det kanske är lite kaotiskt men som ändå kräver en person som steppar in och sätter ner foten och säger stopp om folk tex lallar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra server vakt för mig är en person som inte abusar sina roller pga lathet om man tex inte orkar vänta på sjukvården och bara revvar sig själv för det. En bra server vakt är en person som inte låter permsen påverka ens rpande på ett negativt sätt. Personen ska inte ha på toggle id på scenarion eller ställen där man kan ta fördel av det. Man ska också vara mogen och inte lalla.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse är när man använder sina perms så att man får en fördel inom sitt rpande så att man ska vinna scenarion eller slippa dem för att själv få en fördel. Det är när man inte riktigt bryr sig om rpandet och bara vill göra saker kul för sig själv men inte för någon annan. Det kan vara att mer revivar sig själv för att man inte orkar vänta på sjukvården som ett exempel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka