Nekad HugoBre | Ban Överklagan [Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosttt

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugobossling/

Ditt Hex-ID: steam:11000014482037a

Vad är din discord tagg? xeny4u

Vem var det som bannade dig? Limpan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-17 213147.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det som jag gjorde va inte bra och det var koripion och dom bannade mig för en anlending

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min kollega och jag körde partol med han och sen fick vi en panick knapp för det va en skott losking i grov street och vi åkte dite och sen var en mäniska dög sen tog vi han till sjukjuset sen när han vaknade så var ingen polis vid mig så frågade jag han med säpt ge mig 1 miljion kroner och släper dig lös och han sa okej då swishade han mig 1 miljion kroner och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag glev bannad för jag var i marja lisas och säljde en bil till mig sälv och andra är hade vapen utan krim men kmr inte ihåg dom andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle ta han till finkan som en vanlig polis gör och så har jag inte blivit bannad och har kunnat betemig.(men irl har jag en sjukdom som gör att jag säger och gör alt som jag tänker på)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja:/

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det har jag:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka