Accepterad HugoAxel1308 | Medlem ansökning (kebab240)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HugoAxel1308

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Axelsson

Vad är ditt discord namn? huggebugg.#6897

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ryan ohlsson 2003-03-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? seriös busig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i förort då pappa var alcoholic och mamma död när jag var 3. jag har inte haft bästa barndomen men den var okej där efter hittade jag kriminalitet och började med att vara kriminell. och jag har haft pappa som är död av alkohol förgiftning när jag fyllde 18. Jag har tänkt mig att jag vill ha bra bilar och ett bra liv och mycket pengar därmed jag vill bli gäng kriminell men jag vill också ha ett roligt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklad rp. När jag rpar vill jag göra det på ett seriöst sätt så alla har lika kul som jag har det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska man ha kul även om man vinner eller förlorar. de som vann ska ha lika kul som om du vann.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte döda eller slå någon om inte ett utan att ett giltligt bakomliggande scenario. man kan inte lämna om man håller på att dö barra för att ha kvar sina saker och så kan man inte göra nåt som kan döda dig utan att du vet konsekvensen till det. och at om nån håller en pistol mot huvudet eller nåt hot på annat sätt så måste man vara rädd för sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker roleplay är extremt kul och tar det väldigt seriös.

Senast ändrad:
Hej @HugoAxel1308! Jag ger dig en chans, skulle du kunnat utveckla "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär"?

Du har 24h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka