- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen
Vad heter du IRL? Hugo
Vad heter du på discord? hugo_ahs#1045
Hur gammal är du? in game 23
12 IRL
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa fler och göra så att det är en trevlig miljö och göra så att det är bra aktivitet och att vi ska ha många rekryterare som kan ta inte hur så vi blir många som jobbar där så det blir ett jobb som är öppet typ hela tiden och folk ska vilja jobba där jag ska hålla i utbildningar så man får köra vissa olika fordon
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat på falck har varit intresserad av billar hela livet
Hur ofta kommer du vara inne? 4 dagar i veckan och då är jag inne i 5 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? såklart de är den bästa rp serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja det har jag såklart
Vad heter du IRL? Hugo
Vad heter du på discord? hugo_ahs#1045
Hur gammal är du? in game 23
12 IRL
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa fler och göra så att det är en trevlig miljö och göra så att det är bra aktivitet och att vi ska ha många rekryterare som kan ta inte hur så vi blir många som jobbar där så det blir ett jobb som är öppet typ hela tiden och folk ska vilja jobba där jag ska hålla i utbildningar så man får köra vissa olika fordon
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat på falck har varit intresserad av billar hela livet
Hur ofta kommer du vara inne? 4 dagar i veckan och då är jag inne i 5 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? såklart de är den bästa rp serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja det har jag såklart