Nekad Hugo___ | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo___

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? madeoo

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Buggson Lijon

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, Framåt, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han hade en tuff uppväxt som liten och hamnade till en början i fel kretsar vilket slutade i tung kriminalitet med vapen osv. Han hade polisen som sin största fiende vilket under längre tid vart allt mer problematiskt. då han var efterlyst. Vid 25 års åldern vart han skjuten i höger ben och vänster arm vilket resulterade i att han blev väldigt handikappad. och åkte därmed in på akuten den natten han blev skjuten. Men då ändrades allt, han träffade på en patient på akuten som hette Anders. Dom två började prata och berätta om sina liv och allt som hänt dom. Anders var en snäll och helt vanlig man som inte var inblandad i någon som helst kriminalitet. Så anders pratade vett i Buggson och fick buggson att tänka över sitt liv och sina livsbeslut. Efter några dagar så blev båda utskrivna från akuten och dom började hänga väldigt mycket. Anders fick ut buggson ur det kriminella livet och dom två blev bästa vänner. Buggson har nu startar om sitt liv på ny kula och hans framtidsdröm är att inom en snar framtid kunna vara chef eller vd på ett stort bolag. Han vill kunna förverkliga sina drömmar och kunna leva ett gott och sunt men ändå roligt liv, eftersom han valde att lämna familjen så hade Buggson bara sig själv och sin vän anders. Han kände då att han måste gottgöra anders på något sätt eftersom han fått hjälp med vägledning i sitt liv, så hans plan är att få in en fot på ett riktigt yre och sedan kunna utveckla sig och bygga stor karriär och därefter gottgöra anders med en god ekonomi. Buggson är i grund och botten en snäll och ödmjuk kille som en gång i livet hamnade fel och nu hittat sitt riktiga jag igen. Han drömmer om ett flått liv med snabba bilar och mycket vänner. Det livet är runt hörnet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göras det bästa jag kan för att bidra med en seriös och rolig RP. En karaktär som alla kommer att veta om och bara ha goda minnen av.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska spela så att nån annan kan vinna ett scenario och att det inte bara är jag som har fördelar eller kan vinna i ett scenario. För om det bara är 1 person som kan vinna scenarion hela tiden kommer rpn vara kass. Aalla ska kunna vinna scenarion och kunna ha fördelar enkelt sagt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade en gång prata OOC in game vilket resulterade i att jag blev bannad. Då lärde jag mig att aldrig prata ooc igen. Det var dock inte med mening men det hände och då åkte jag på bann. Så det var en lärorik läxa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är förbjudet att exempelvis sälja saker ingame för irl pengar. Rasism och Nazism är förbjudet. Respektär väldigt viktigt och man ska alltid visa respekt mot andra medlemmar. Ansvar. Ser jag att någon gör fel osv så ska jag förmedla det till exempelvis en staff som kan reda ut det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag måste börja med att säga att något har hänt så jag kan inte gå med i eran discord. Hoppas ni ser detta. Ja att jag har spelat på Unive servern sedan 2020 så jag vet att jag har kompetens för en bra RP.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka