Accepterad Hugo___ | Medlem ansökning [cwalski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo___

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Pentell Del Monte Lijon.

Vad är ditt discord namn? madeo32#0598

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter Buggson Lijon. Jag har haft en bra uppväxt och är född i en liten stad som heter Norrtälje och ligger utanför stockholm. min karaktär är 41 år gammal. obs Mogen. Jag har inte bott i staden jätte länge men det känns hemma och bra. Han brukade tillbringa alla högtider med sin släkt. på Julen så brukade han och släkten åka upp till fjällen och fira jul och nyårsafton. Buggson hade inga syskon och bodde själv med sin mamma och pappa. Buggson är en rolig och skön kille. Han hade en bra relation med både släkten och hans familj. Dom bodde i ett hyfsat stort och fint hus. Han hade mycket kompisar. Han gillade att hänga med familjen och kompisar. När han var yngre så körde han go kart.

min karaktär har ett stort intresse för motorsport och bilar och sånt. Han brukade vara på många bilträffar. han hade själv flera slags sport bilar och grejer. Han flyttade ifrån sina föräldrar när han var 18 år gammal. Han var en mycket framgångsrik kille redan i 20 års åldern. så han bodde i en lägenhet i två år. under dom två åren så sparade han pengar och satsade på Aktier. sen gick allt barar bättre och bättre. tillslut så hade han råd att flytta till staden och hitta nya jobb och bilar mm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag skulle vilja kunna bli anställd på bättre jobb och sånt. som t.ex securitas eller mekonomen. jag vill liksom hjälpa samhället mycket och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just Role Play tycker jag om. att liksom kunna starta en ny karriär och tjäna pengar. Och jag tycker att Unive är den bästa servern. det är bra regler och trevligt folk.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig och sen så blev jag helt fast i det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli framgångsrik och kunna hjälpa folk och ha det kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli bättre på Role Play.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara Unive som står på min lista att spela.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka