Nekad Hugo___ | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo___

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef.

Vad heter du IRL? Hugo heter jag.

Vad heter du på discord? madeo32#0598

Hur gammal är du? 14.

Hur många timmar har du på Fivem? 135 timmar har jag.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att mekonomen jobbet är det bästa jag har haft och alla kollegor är jätte bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Bilar, och meka med bilar, jag är bra på att ta hand om kunder, är bra på det jag gör, snabb på mitt jobb, trevlig, och skicklig.

Berskiv din karaktär? Han är en snäll och rolig person. lugn och bra med kunder. kan typ allt om bilar. älskar att jobba, han gillar att umgås med familjen och vänner. Gillar att hjälpa folk.a min karaktär heter Buggson Lijon. Jag har haft en bra uppväxt och är född i en liten stad som heter Norrtälje och ligger utanför stockholm. min karaktär är 41 år gammal. obs Mogen. Jag har inte bott i staden jätte länge men det känns hemma och bra. Han brukade tillbringa alla högtider med sin släkt. på Julen så brukade han och släkten åka upp till fjällen och fira jul och nyårsafton. Buggson hade inga syskon och bodde själv med sin mamma och pappa. Buggson är en rolig och skön kille. Han hade en bra relation med både släkten och hans familj. Dom bodde i ett hyfsat stort och fint hus. Han hade mycket kompisar. Han gillade att hänga med familjen och kompisar. När han var yngre så körde han go kart.

Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag ibkand varannan dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart skulle jag det. det är den bästa servern som finns. sen så älskar jag mitt jobb som Mekonomen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte, bara Uinive.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag, dom tycker jag låter vettiga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka