Accepterad hugo9211 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo9211

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237819987/

Ditt Hex-ID: 11000014c25ee53

Vad är din discord tagg? hugo9211#1580

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Problem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingenting va på telefonen så ser jag att jag får en tagg i unive discorden av limpis sen så blir jag bannad från discordenl.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var fel att banna alla som var med i discorden just för att alla som satt där va ju inte för att meta i unive det var mest att vi spelade andra spel än unive och jag har inte blivit bannad för att va problem spelare eller något liknande innan så vet inte varför jag fick permanet ban för att man bara va med i en discord där jag själv aldrig satt när jag va inne på unive. när jag spelade unive satt jag i gäng vc hela tiden och är inte med i den där discorden något mer längre och kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg så mycket just för att det var precis när jag kom till servern och många felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte hade varit med i just den discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara med i såna discords något mer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka