Nekad hugo9211 | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo9211

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Vad heter du på discord? hugo9211#1580

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu under lovet så är det mellan 11-12 till runt 01:00-04:00. sen när skolan är så blir det typ 14 till 22-23.

Hur länge har du varit medlem på unive? kommer inte riktigt ihåg men runt i början av februari 2022.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) jag vet inte riktigt men dom jag kommer ihåg är typ 5 6.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en person som är en underlättning för staff, dom rpar vanligt o ska inte söka efter fel hela tiden, dom kan banna/kicka+ att klippa om personen som blev bannad/kickad frågar om bevis o om de behövs förlängning tar dom och skickar klippet och skriver va som hände i en förlängnings chatt. dom kan revva vid buggnigar tex när nån åker igenom backen o dör.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? typ för att jag har varit sv innan och kan rätt så mycket inom hur sv området funkar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en spelare som har riktigt bra rp och inte gör fel. Samt inte letar efter fel hos varje person. Han vill bara rpa som vanligt och när han ser att någon gör ett regelbrott så ska han ju såklart klippa och banna/kicka personen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption är när man ba vill ha permsen för sin egen nyttja typ för att kunna revva sig själv sina vänner. abuse är typ att man använder toggleid under skottscenario och typ revva sig själv under skottscenario när man krockar och typ när man behöver äta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka