Accepterad hugo9211 | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo9211

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? hugo9211#1580

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 14:30-22-23
Tisdag 14:30-22-23
Onsdag 14:30-22-23
Torsdag 14:30-22-23
Fredag14:30-02-04
Lördag 11-02-04
Söndag 11-22-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? kommer inte riktigt ihåg men runt i början av februari 2022.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 16 gånger.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En person som hjälper till med servern och en person som är lojal mot båda spelarna och staffs teamet. en servervakt ska alltid finnas där för spelarna på servern som till exempel hjälpa till med permsen man har tillgång till när staffs inte har tid. till exempel har jag även själv varit med om när någon kommer helt random och förstör en scenario och typ kör över oss alla med sin bil i 300 km i timmen bara för att jävlas med en senare har staffs inte svarat i /report för dom inte har tid, jag sitter inte här och anklagar staffs arbete det är inte vad jag menar men dom knappast tid oftast vilket jag uppskattar och förstår för att staffs gör ett bra arbete för oss spelare på servern, men jag vill oxå gärna vara där och hjälpa till så dom kan använda de tiden på något vettigare.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag var servervakt innan whipe och jag har alltid funnits där för spelarna runt om mig och har aldrig abusad rollen, har även aldrig försökt och visa mig fram genom rollen heller för att det är inte varför man är sv, jag rpar ganska mycket, jag är ganska kunnig inom rollen enligt mig iallafall, jag vet mycket väl om vad jag bör göra och inte göra.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt ska framför allt aldrig försöka att vinna på något med sv rollen, du ska rpa på som vanligt, om du någonsin ser att nån spelare gör fel av sig ska du ta åtgärder som krävs så att det inte händer igen, en bra sv ska alltid veta när man ska använda sig utav permsen man har tillgång till och aldrig gissa på som till ex när man ska använda /kick eller /svban

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt sv abuse är till exempel om man har blivit ner skjuten i en scenario och revivar sig själv för att vinna scenariot eller om man till exempel blir jagad av polisen som krim och lägger in sina vapen i handsfacket och dvar bilen för att inte åka fast, korruption är till exempel om ens vän hamnar i ett slagsmål och man bannar motståndaren och sedan revivar sin polare för att hjälpa sin vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka