Inaktuell hugo9211 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo9211

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? hugo9211#1580

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är för att jag tidigare har varit staff 2 gånger och har mål att bli det igen och för att jag alltid har velat hjälpa folk som har spelat på servern en kort tid och en lång tid och så har jag aldrig varit medlemskaps ansvarig innan och skulle velat testa det innan jag vill bli staff igen för att jag har också tyckt att det är väldigt roligt att ta medlemskaps intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har väldigt mycket erfarenhet från när jag var staff och tog en del medlemskaps intervjuer och sen så är jag väldigt aktiv varje dag och så har jag stora mål om jag skulle bli medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla andra människor med recept en trevlig ton och inte någon sur eller tråkig ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur jag skulle vilja påverka betydelsen med att vara medlem på unive. jag skulle helst vilja se att inga personer som kommer in på unive ska komma och förstöra för servern eller andra medlemmar. Och tycker inte att folk som inte kan bete sig inom rp ska vara på en sån stor rp server som unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker att en medlem på unive ska ta ett visst ansvar och kunna bete sig för denna roll. man får medlemskaps rollen för att man har visat att man kan alla grundregler som finns på unive och om man kommer in för att förstöra tvekar jag inte en sekund för att skicka in klipps eller att ta tag i det i med egna händer om jag får bevis skickat till mig. man bär som sagt denna roll med förtroende.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret jag skulle haft som en medlemskaps ansvarig är att bära min roll med recept och inte vara korrupt eller något sånt och så hålla koll på servern och ta mycket medlemskaps intervjuer vare dag så det kan komma in fler och fler nya spelare.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 14:00 till 22-23 helger 12-13 till 02-05

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka