Nekad hugo29 | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo29

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986041300/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Rosen#5893

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 1990

Berätta om din karaktär. min karaktär heter leif öman 22 år och är ensam stående utan barn och fru, han jobbar på postnord AB. leif uppväxt har varit jobbig och hans skolgång gick inte så bra, inga vänner hade han heller. när leif kom upp till gymnasiet så hoppade han av för att inga kompisar hade han och de var för svårt. vid 19 år ålder sa morsan att han skulle skaffa ett jobb och spara så han kunde flytta hem ifrån. det var väldigt svårt för leif att hitta ett jobb men tillslut fick han jobb hos Postnord AB, till en början så trivdes han men nu efter tre år är han trött på hans låga lön och de jobbiga arbetstiderna. så nu har han bestämt sig att gå en utbildning som kallas för Whitelist.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara väldigt Aktiv på Unive, jag spelar nästan varje dag efter skolan, kvällar och ibland nätter på helgerna. Jag tycker jag ska bli whitelistad så jag kan införskaffa mig ett bättre och riktigt jobb som bidrar till servern. Jag tycker det är jätteroligt att spela fivem för det händer alltigt något och man får träffa många roliga karaktärer. Om jag skulle bli whitelistad på denna servern så skulle jag bli bättre på RP och få uppleva en annan slags RP. Jag kommer att bidra med en snäll karaktär som har en god ton och gör folket glada.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är en mycket rolig server med många intressanta karaktärer och den har gett mig flera nya vänner. Mitt drömjobb är nog att jobba som bilförsäljare eller inom sjukvården men de jobben kräver Whitelist för att kunna bli anställd. Jag skulle även vilja vara med och utveckla servern RP förbättras och folk inte bryter mot reglerna som finns tillexempel vdm och rdm.

Hur hittade du Unive? Jag letade en svensk server och då så var det Unive som var på topplistan och nu har jag fastnat för just denhär servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? för att kunna dela med mitt RP: ande och hitta nya vänner/ ´karaktärer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan svensk server, men jag spelar på en Amerikansk server som heter Bandit RP. Där är jag polis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka