Nekad hugo29 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hugo29

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986041300/

Vad är ditt namn i verkligheten? hugorosen

Vad är ditt discord namn? Rosen#5893

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman och är född 1997-05-29 Han är en kille från ett tufft och kriminellt område. Redan som liten så behövde han göra det som krävdes för att få pengar i fickan och mat på bordet. Leif hade en extra tuff tid då hans föräldrar gick bort och han var helt ensam. Leif hoppades på och komma bort från kriminaliteten och satsa på hans musik talang. Leif har hållt på med musik sen han var 8 år gammal och har en riktigt bra talang för det. Nu flyttar Leif till Unive och försöker påbörja ett nytt liv, han tar sig sakta ifrån kriminaliteten och får fram sin musikaliska sida. Men vem vet vad som händer härnäst? Får Leif ett liv som artist, eller fortsätter han som kriminell, klarar Leif att ta sig ut ur det eller inte? Det är en historia som ännu inte är klar, men som snart ger svar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket erfarenheter utav avancerad rp. Unive blir min main server, behöver en stor och aktiv server för min stream.
Jag vet att det går att spela ett scenario som kriminell utan att skjuta folk, alltid försöka prata med personen istället för att skjuta / slå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en bra rp och ge andra en roligare upplevelse, jag tycker om att göra musik och rappa och det är det många som på tidigare servers tyckt e skit kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder till exempel att om du är i ett scenario och du ska skjuta en kille, så kan du istället ge han en skuld istället. Då blir det vinst för dig för du får pengar, men vinst för han också eftersom att han inte dog.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på google, kollade runt på olika servers och fick höra att Unive är den bästa.

Nekad, vänta 24 timmar innan du ansöker igen

Tillbaka