Nekad hugo29 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hugo29

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986041300/

Vad är ditt namn i verkligheten? hugorosen

Vad är ditt discord namn? Rosen#5893

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter leif öman 22 år och är ensam stående utan barn och fru, han jobbar på postnord AB. leif uppväxt har varit jobbig och hans skolgång gick inte så bra, inga vänner hade han heller. när leif kom upp till gymnasiet så hoppade han av för att inga kompisar hade han och de var för svårt. vid 19 år ålder sa morsan att han skulle skaffa ett jobb och spara så han kunde flytta hem ifrån. det var väldigt svårt för leif att hitta ett jobb men tillslut fick han jobb hos Postnord AB, till en början så trivdes han men nu efter tre år är han trött på hans låga lön och de jobbiga arbetstiderna. så nu har han bestämt sig att gå en utbildning som kallas för Whitelist.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara väldigt Aktiv på Unive, jag spelar nästan varje dag efter skolan, kvällar och ibland nätter på helgerna. Jag tycker jag ska bli whitelistad så jag kan införskaffa mig ett bättre och riktigt jobb som bidrar till servern. Jag tycker det är jätteroligt att spela fivem för det händer alltigt något och man får träffa många roliga karaktärer. Om jag skulle bli whitelistad på denna servern så skulle jag bli bättre på RP och få uppleva en annan slags RP. Jag kommer att bidra med en snäll karaktär som har en god ton och gör folket glada.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en seriös karaktär som inte är ute för att bli störst och igen känd, utan att skapa bra scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär enligt mig ett tankesätt man ska ha med sig hela tiden att det viktiga i ett scenario är inte att det ska gå som bäst för sig själv utan att scenariot ska bli som bäst.

Hur hittade du Unive? Jag letade en svensk server och då så var det Unive som var på topplistan och nu har jag fastnat för just denhär servern.

Tillbaka