Nekad hugo29 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo29

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986041300/

Vad är ditt namn i verkligheten? hugorosen

Vad är ditt discord namn? Rosen#5893

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Leif Öhman) är en person som har intressen för att vara en hjälpande hand även väldigt sport intresserad han har inte mycket pengar så lever på mycket snabbmat men han tränar väldigt mycket på gym, ända sedan han gick i grundskolan har han velat bli en polis, vilket han tog vidare in i gymnasiet där han utvecklades till att få en polis licens, men den har inte kommit till nytta än då han inte hunnit ansöka som polis. Leif hade även en jobbig uppväxt med bland annat en mamma som var alkolist och en farsa som slog henne för det, ibland kunde de även gå ut över Leif också, vilket stärkte hans intresse för att inte bli som sina föräldrar. På grund av detta har hans känslor stärkts, hans sorliga känslor dvs att han börjar gråta är väldigt sällan de händer sånt uppkommer bara om de är något farligt eller läskigt som händer (t. ex ett rån) han har lätt för att bli irriterad och arg om saker inte går som han vill

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har starkt intresse för RP och jag tror jag kan bidra med att bra rollspel så det blir roligare för både mig och andra på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle vilja säga att jag kan bidra till mycket skratt och ett glatt ansikte till andra på servern och göra allt så realistiskt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska "låtsas" att detta är verkligheten och inte ett spel, dvs att blir man rånad ska man göra de man hade kunnat göra i verkligheten, vilket leder till att de blir roligare för andra spelare och inte bara tänker att de ska vara roligt för mig

Hur hittade du Unive? Jag har några kompisar som spelar här och dom har rekommenderat denna starkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka