Nekad hugo29 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo29

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197986041300/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Rosen#5893

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är avstängd för powergeming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde upp med en sportbil på ett berg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte min porche carrera 2003 till ett berg och sen när jag skulle ner igen så kom en kille och stanna mig men jag körde sakta ner för att jag trodde han skulle råna mig men sen blev jag bannad för att jag hade kört sport bil på berg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för vissa folk kör med sport bilar om man inte har något annat fordon att åka upp med men jag annser att dom har gjort rätt för sport bil och den vägen jag åkte på funka sådär men ingen skada hände med bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för spam i chatten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att gå upp men det hade tagit hela dagen men aja det e som de e.

Har du lärt dig någonting efter din ban? at man ska köra offroad på berg eller cross eller fyrhjuling.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka