Accepterad hugo234324 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hugo234324

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? n0rt3n

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle abdulasson. Hans födelsedatum är 1999-08-08 (24 år gammal) och han är uppvuxen i rosengård utan några föräldrar. Han hade rätt så Dålig uppväxt, han hade lite vänner .gick några sporter och han, bodde i en valnig fosterfamilj, men han var lite mobbad i skolan. När han gick i 1an i gymnasiet så hoppade han av då han kände att det inte hade något värde för han, pengar skulle han få på något annat sätt. Efter att han hoppade av skolan så kastade hans fosterfamilj ut han. Dock så blev det inget så han blev hemlös och fick bo på gatan. Han kämpade för att få pengar så han äntligen skulle få flytta till staden av möjlighet "Unive" och nu är han här för att starta ett nytt liv. Kalle är en rätt pigg och trevlig person men han har en riktigt arg och Elak sida som synst då och då. Han har ett stort intresse för bilar. Under hans barndom ägde hans fosterfamilj en bilverkstad så han har hållt på mycket med bilar. Han har även intressen för att hjälpa andra människor och har en liten tanke om att försöka bli polis eller att jobba på ett job med bra lön så han kan hjälpa folk som behöver det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå social rp bra scenarios som är roliga för båda parterna och så mycket mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara tänka på sig själv. man ska låta motspelaren också vinna och få en chans att ha kul rp.

Hur hittade du Unive? Den kommer alltid högst uppe när man söker på swe på fivem så jag ville testa + många vänner till mig säger att den e väldigt bra och att jag borde ansöka om whitelist har spelat på den ett tag och nu är det dags för ett försök

Tillbaka