Nekad hugo2005 | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mommo

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
21
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094149695/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugoS#8378

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mommo Ali och gillar kriminalitet. Jag är 23 år gammal och lever med min mamma jag är 190 cm lång och brunt långt hår. Jag var uppvuxen med mycket bråk i familjen. pappa lämnade oss när jag var 5 år gammal och mamma har alltid funnits för mig. gillar inte när folk snackar skit om mig för då kan det sluta riktigt illa. Jag är inte känslig alls gråter aldrig visar inga känslor. Hatar de som går bakom ryggen bakom mig o de kommer få tillbaka 100 gånger värre. Och jag är väldigt överbeskyddande så jag gillar inte när folk försöker ta det som är mitt, utan det som är mitt är mitt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill blir whitelistad för att jag är en skön grabb med mycket energi o vill bygga upp servern med roliga o seriösa spelare. jag har även varit kriminell innan vilket man behöver whitelist till hade det idag tills jag gjorde ett misstag. vill ha seriösa sammahang och seriösa rp/scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt att bidra med mitt intryck genom att vara snäll, glad, skämtsam, och denna server verkar rätt för det. Ett ganska brett community och snälla medmänniskor.

Hur hittade du Unive? Den var inte dels så svår att hitta men en polare tipsade mig om denna att den är väldigt pålitlig och dessutom bra support, man får hjälp snabbt och alla ägare admins support osv är väldigt trevliga och den upplevelsen har man sett. väldigt bra server inga lags eller troll vad jag sett.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att vara en seriös spelare med bra värderingar samt bra rp och scenarion. vill också träffa nytt gott folk och kunna själv utvecklas som person då jag vill bli bättre på att prata med folk o att de ska veta att de ska komma till mig ifall de behöver hjälp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade och testade lite inför denna men det har väll varit en server som heter oxbacken. men just nu spelar jag bara på denna server och det kommer förbli

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka