- Meddelanden
- 288
- Reaction score
- 10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo
Vad heter du på discord? Obama #1813
Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2010
Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 14.00-23.00 + små pauser tex mat
tisdag 14.30-22.00 + små pauser tex mat
onsdag 15.00-23.00 + små pauser tex mat
torsdag16.00-21.00 + små pauser tex mat
fredag 13.00 -17.00-23.00 + små pauser tex mat
lördag 7.00- 15.00 pause 17.00- 23.00 + små pauser tex mat
söndag 9.00- 21.30 + små pauser tex mat och att man går ut
Hur länge har du varit medlem på Unive? 7-8 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/1008125905396301854/1008774757262569502/unknown.png
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är enligt mig som en staff, förutom att man inte kan åka runt ich speca eller ta support ärenden. Men en servervakt enligt mig är någon som vill hjälpa till att få servern att hålla en proffsig nivå generellt & inom rpn. Som servervakt har man ansvaret att se till att lall & förstörelser minskar, men även ser till att de nya kan få en bra första upplevelse och faktiskt väljer att stanna kvar.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för jag är en person som har hög rp och som kan alla regler jag tycker att jag är lämplig som Sv för som i krim rp finns det ej så många SV i mitt gäng så jag vill bli Sv så någon skulle dö av bugg så kan jag revva dom eller om en ice medlem typ går in på vårat gäng hus och lallar så kan jag banna på bannen skulle jag skriva vad han gjorde fel och vad han skulle kunna förbättra och att han ska kolla på reglerna
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra SV englit mig är en person som har hög RP samt kan alla regler. och rp som en vanlig spelare inte bara åka runt i staden och söka folk som tex lallar man ska vara helt enkelt en vanlig spelare med högre ansvar. och kan veta om de ska vara ban eller kick
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption Är när man Abusar sina perms typ när man kör bil och krockar och dör och har Tex vapen på sig så revvar man sig så man har kvar alla sina grejer. Abuce är när man använder sina perms till att typ göra /revive under skott scenario eller toggleId
Under seconario så du kan se genom väggar så då kan du veta var dom e. och typ kicka någon när någon när dom ska råna dig så då har dina grejer kvar. detta kmr jag inte göra för jag har varit Sv och då kunde jag allt viste om det skulle bli ban eller kick
Vad heter du på discord? Obama #1813
Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2010
Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 14.00-23.00 + små pauser tex mat
tisdag 14.30-22.00 + små pauser tex mat
onsdag 15.00-23.00 + små pauser tex mat
torsdag16.00-21.00 + små pauser tex mat
fredag 13.00 -17.00-23.00 + små pauser tex mat
lördag 7.00- 15.00 pause 17.00- 23.00 + små pauser tex mat
söndag 9.00- 21.30 + små pauser tex mat och att man går ut
Hur länge har du varit medlem på Unive? 7-8 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/1008125905396301854/1008774757262569502/unknown.png
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är enligt mig som en staff, förutom att man inte kan åka runt ich speca eller ta support ärenden. Men en servervakt enligt mig är någon som vill hjälpa till att få servern att hålla en proffsig nivå generellt & inom rpn. Som servervakt har man ansvaret att se till att lall & förstörelser minskar, men även ser till att de nya kan få en bra första upplevelse och faktiskt väljer att stanna kvar.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för jag är en person som har hög rp och som kan alla regler jag tycker att jag är lämplig som Sv för som i krim rp finns det ej så många SV i mitt gäng så jag vill bli Sv så någon skulle dö av bugg så kan jag revva dom eller om en ice medlem typ går in på vårat gäng hus och lallar så kan jag banna på bannen skulle jag skriva vad han gjorde fel och vad han skulle kunna förbättra och att han ska kolla på reglerna
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra SV englit mig är en person som har hög RP samt kan alla regler. och rp som en vanlig spelare inte bara åka runt i staden och söka folk som tex lallar man ska vara helt enkelt en vanlig spelare med högre ansvar. och kan veta om de ska vara ban eller kick
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption Är när man Abusar sina perms typ när man kör bil och krockar och dör och har Tex vapen på sig så revvar man sig så man har kvar alla sina grejer. Abuce är när man använder sina perms till att typ göra /revive under skott scenario eller toggleId
Under seconario så du kan se genom väggar så då kan du veta var dom e. och typ kicka någon när någon när dom ska råna dig så då har dina grejer kvar. detta kmr jag inte göra för jag har varit Sv och då kunde jag allt viste om det skulle bli ban eller kick