Accepterad Hugo123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Hugge#1813

Vad är ditt hexid? steam:110000147782a13

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att bli Medlemsansvarig är att jag vill att alla ska få chansen att bli medlem på unive. som texempel när jag börja med unive så var ja ju icke medlem de var ju inte så roligt man kunde inte jobba eller göra något roligt. då började jag lalla för jag tyckte de var tråkigt. en gång jag kolla in Diskord så såg jag en MA som skrev ut att man ska gå in på forumet och bli medlem jag visste inte någon ting om vad medlem var så de var därför jag blev medlem. så Jag vill göra samma sak för att hjäla folk så de tycker unive e roligt så de kan jobba och ha så rolig rp så möjligt. Så de e därför jag vill ansöka till MA för att någon annan ska få den hjälp jag fick. Så jag kan förbättra rp med att säja till folk att de ska bli medlemmar så de ej förstör för alla andra spelare på serven.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt jag vill göra serven bättre och hjälpa så mer blir medlemmar på unive så de icke medlemmar tröttnar på unive. jag skulle sitta dagligen och godkänna eller neka ansökningar. jag är en person som e snäll mot allt bemötande och älskar att hjälpa folk. jag tycker ni ska välja mig som Medlemsansvarig för jag skulle förbättra rp för alla icke medlemmar. och om jag nekar så ska jag jag säja kämpa och skriv en till ansökning 24 timmar så de inte ska sluta försöka så alla ska få en chans. som jag blev nekad ca 2 gånger i rad då slutade jag aldrig kämpa tillslut blev jag medlem och utveckla min rp från medlem till Krim till slut blev jag Servervakt. och precis när jag blev medlem ville jag bli Medlemsansvarig För de hade så bra bemötande och de ska jag också ha.

Så de e därför ni ska välja mig som MA

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som sagt jag ska ha ett bra bemötande och som en bra förebild för alla medlemmar som medlemsansvariga var mot mig de var dom som va mina förebilder för att bli Medlemsasvarig. Så jag ska va en bra förebild till medlemmar så de kanske ansöker en dag. Så jag ska ha bra bemötande så fler får seriös rp

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? kraven e att man ska kunna alla regler och sen va på en viss rp nivå. De e mest mitt ansvar att jag läser ansökan noggrant och bra. samt om jag inte e helt 100 på en ansökan kan jag ta hjälp av någon annan medlemsansvarig så allt ska vara hundra. under intervju så ska jag ta de lugnt + Jag e bra under stressiga situationer. jag ska respekterar om tex någon skriver en ansökan och kanske har dyslexi eller något syndrom ska jag respektera det ock om de sitter någon i väntrum ska jag ta in den så snabbt som möjligt så de hinner ta interljuv

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? ska kunna veta alla regler som tex vdm eller Rdm är och kan kort beskriva lite om din karaktärs bakgrund. Sen lite övrigt vad de har skrivit. jag vill också höra lite om Diskord reglerna som inte tagga hela roller och inte spamma och lite sånt. Jag vill också höra lite om dig själv (IRL) Och så du inte läser av allt de du har skrivit . Och så jag inte godkänner en lallare om jag ser att en person får mer och mer banna ska jag meddela staffs om det

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är den jag godkänner ska kunna reglerna ha en viss rp nivå Jag ska kunna ta ansvar om att läsa medlem ansökningarna bra och noggrant utan några problem . och ta in bra och seriösa folk .Jag ska ha bra bemötande och vara aktiv och hjälpa folk.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 14.00-23.00 + små pauser tex mat tisdag 14.30-22.00 + små pauser tex mat onsdag 15.00-23.00 + små pauser tex mat torsdag16.00-21.00 + små pauser tex mat fredag 13.00 -17.00-23.00 + små pauser tex mat lördag 7.00- 15.00 pause 17.00- 23.00 + små pauser tex mat söndag 9.00- 21.30 + pauser tex mat och att man går ut Inte exakt så här men ska vara aktiv går ut minst 2 timmar per dag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag har aldrig spelat på en annan server bara Unive för det e den bästa serven med bra staffs och MA

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget mer men hoppas jag får en chans

+rep väldigt bra gjort ansökan, grabben är ung så han förtjänar verkligen en chans som Medlemskap Ansvarig

+Mogen han är cool han är duktig. han har bre erfarenhet men han kan bli betre allmänt bra ansökan. o han är skön

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka