Nekad hugo11245623 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hugo11245623

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? hugo6886#5201 heter jag igentligen men mitt vad ska man säga smeknamn är ❤️ella❤️

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2010

Berätta om din karaktär. han heter Gustav Andersson. han kommer från solskenet där hade han ett ganska kriminellt liv. men efter de kände han att han ville flytta till en annan stad med mer folk. han är 20 år och gillar bilar, tjejer och fotboll. han är nästan alltid glad men kan också vara lite busig han hade ett jobb som bil förtäljare i solskenet. han är omtänksam ifall de händer hans kompisar något. han vill jobba på merkonomen och känna pengar för att köpa bilar och hus. han får väldigt lätt kompisar och blir väldigt bra vän med dom. jag växte upp med min mamma och två bröder en heter Alex Andersson och en Abbe Andersson båda dog för dom var med om kriminella grejer som ingen egentligen ska vara med om. jag hoppade av skolan när jag gick i 7an. efter de har jag levt ett ganska kriminellt liv med många kidnappningar och sånt. jag är redan ganska rik och har ägt över 20 bilar för runt 10 milar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion där alla känner sig inkluderade i. jag kan hjälpa folk med olika saker som dom behöver hjälp med. hoppas jag kommer in

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att t.ex att jag inte ska vinna alla senarion om jag och några personer slås så ska inte jag ta ner alla utan man ska liksom vara rättvis

Hur hittade du Unive? skrollade tiktok och hittade en som körde unive så jag tyckte de såg roligt ut så jag ville oxå spela de.

Nekad, endast 1 ansökan / 12e timme.
Ansök igen om 12 timmar!

Tillbaka