Accepterad hugo11245623 | Ban Överklagan evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo11245623

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199530986817/

Ditt Hex-ID: 11000015d9f4d41

Vad är din discord tagg? hugge1006l

Vem var det som bannade dig? evox22

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-16 134819.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som jag skrev håll käften i ooc chatten tror jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren jag gjorde ingenting hållde på med en bil affär och då kommer han och pratar med miog i noclip så bara jag hör han och han bara hör mig då sa han kom support din hora och då skrev jag hållkäften och sa jag jag vill inte efter som du pajade min bilaffär och att du är så otrevlig och då blev han arg och säger att jag ska få p ban så jag sätter mig i support vänterum och han drar inb mig och han börja kalla mig busunge och grejer och säger att jag ska få p ban och då blir man ju ledsen så jag lämnade och efter de har jag varit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel de kan jag erkänna men tycker de är fel att en staff ganska högt uppsatt säger hora och busunge

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för jag slog en med baseboll trä och de ongrar jkag jätte mycket och de var ju 1 år sen och min rp nivå har utvecklats mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit i ooc chaten håll käften och hoppat sup från början

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska vara uppkäftig mot staffs och lysna på dom och köa en bra rolig och najs rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka