Nekad Hugo0815 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa.1

Vem var det som bannade dig? Sp0ky

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-05 020706.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pling ljud

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade League of Legends sen ser jag att massa kompisar skrev till mig och frågade vrf jag hade blivit av med mina roller så kollar jag så ser jag att jag blev av med min krim och sen skickad ur dc sen kollade jag min ban så va det för pling ljud som jag tyckte va konstigt så jag ej hade det jag hade tagit ur det då det va jobbigt att ha plus det hjälpte så lite och det blir en riktigt lång ban för det så jag stängde av det och började köra vanligt sen 3 veckor senare blev jag bannad för då jag hade satt ett klipp på public när jag körde sen ramlade grabben så hörde man pling ljudet och jag vet att jag gjorde fel och jag ber om ursäkt för det och jag lovar att det aldrig ska ske igen och jag hade precis tänkt skaffa eget gäng och lägga in en snygg bmw i4 jag och massa kompisar hade samlat ihop oss för att starta ett nytt men sen blev jag bannad ju så det gick it så bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va it felaktig då jag hade pling ljud innan men det va i några dagar bara men fof jag ber om ursäkt för det massa kompisar satt och sa att alla körde med det sen skickade dem det till mig så jag ville testa men jag märkte lika fort att det va it värt att köra med det då det är tråkigt plus man blir pbannad och jag ångrar varje sekund av det jag gjorde och det ska aldrig ske ig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massa gamla bans har spelat sen 2 år tillbaka om it mer kommer it ihåg alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? it lyssnat på dem andra och holt mig till unives regler och it valt att bryta dem då jag är den som får skit för det och jag ber om ursäkt för att jag bröt dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig bryta mot reglerna med mening att alltid hålla mig till reglerna och jag ber om ursäkt för dem reglerna jag har brutit igenom min unive karriär men jag vill bara bli brandman och ha roligt och rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 120%.......... kan it komma in på fivem så jag har it ngn bild på bannen just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka