Nekad Hugo0815 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa.1

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-13 125934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem fick ett gammalt klipp på mig när jag använde mig av pling ljud som va dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och körde League of Legends sedan så srkiver folk till mig och frågar vrf jag blev bannad och jag visste inget om det så jag kollar sedan dc så ser jag att jag är skickat från unives dc och sen försöker jag se vem det va som bannade mig och fråga vrf så fick jag reda på vrf och vem det va så jag skrev till sp0ky och fråga om jag kunde se beviset men jag fick aldrig se det en annan grabb visa det istället sedan börja jag ju försvara mig lite då jag tyckte det va konstigt då klippet va över 3 veckor gammalt och trodde man it fick banna med när det har gått så lång tid men aa det va dumt av mig att köra med pling ljud och det ångrar jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet it antagligen är den it felaktig då det fanns bevis på mig med pling ljud fast det hade många personer dem skickade bara it in det dem ville ha klippet så om ngt skulle hända dem så skulle dem kunna hotas med att skicka in klippet på mig och det ville jag it såklart men sedan börja jag bråka med ngn som jag va kompis med och han hade tydligen laddat ner klipps på mig så han skickade in det då han blev sur sen blev jag bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för krim utan krim då jag körde en bil i en kidnappning sen har jag också blivit bannad för lall c logg aa de är det jag minns just nu iaf.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat ge fan i att köra med pling ljud så skulle jag aldrig bli bannad men just nu kan jag it göra ngt åt saken än att säga förlåt och detta ska aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att följa regler frö dem finns där för en anledning och det va dumt av mig att köra med pling ljud men jag ville pröva om det va så gött som alla säger och halva servern körde redan med det men tyckte inte det va gött så jag stängde av det efter 1 eller 2 veckor.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 120%.......... Jag har lärt mig av mitt misstag lovar....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka