Nekad Hugo07jager | Medlem ansökning (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo07jager

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? mickemagmys_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny brunsås 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, väldigt rolig, laglydig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Benny Brunsås, jag är 30 år och jobbar som bilmekaniker här i Tomelilla. Jag har mekat sen jag var liten, farsan hade en verkstad och jag blev liksom aldrig av med det. Jag gillar doften av olja, ljudet av en motor som går rent, känslan när man hittar felet och fixar det. Det är inte glamoröst, men det är ärligt jobb. Jag är en ganska enkel man. Jag går upp tidigt, jobbar hårt, dricker kaffe ur termos och kör min gamla Volvo 240. Jag försöker göra rätt för mig, betala räkningarna i tid, hålla mig till reglerna. Jag gillar när saker funkar som de ska, både bilar och människor. Men jag har en dröm. Det är inget jag tjatar om, men den finns där. Jag ska ha en Audi RS6 Avant. Svart. Inget snack. Det är den bilen jag vill ha. Den är snabb, snygg, kraftfull. Den låter som en storm men ser ut som en familjebil. Det är perfekt. Så jag sparar. Jag jobbar kvällar, helger, tar extrajobb, skruvar på bilar åt folk som behöver hjälp. Varje gång jag får in lite extra så lägger jag undan. Jag har ett sparkonto som bara heter "RS6". Jag röker inte längre, dricker sällan, köper inget jag inte behöver. Allt går till bilen. Folk säger att jag är tokig. De säger att det bara är en bil. Men för mig är det mer än så. Det är beviset på att om man jobbar hårt och håller sig på rätt sida av linjen, så kan man få något stort ändå. Jag har aldrig haft mycket, men jag har alltid haft händerna och viljan. En dag kommer jag att köra genom Europa i min RS6. Jag ser det framför mig hela tiden. Jag kör genom Tyskland, kanske ner till Alperna, stannar någonstans, dricker kaffe ur termos, lyssnar på musik, känner hur bilen bara flyter fram. Inte för att gasa som en idiot. Bara för att njuta. Och när den dagen kommer, då ska jag hänga upp en bild på bilen i verkstan. Så folk ser att det går. Och så jag själv aldrig glömmer varför jag började. Jag heter Benny Brunsås, jag är mekaniker, och jag ska ha en RS6.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med i servern är framför allt stabilitet, hjälpsamhet och en gnutta humor. Jag gillar att hålla ordning, hjälpa folk med deras bilar och se till att saker funkar som de ska. Behöver nån hjälp med sin bil, lite vägledning eller bara någon att snacka med över en kaffe, så ställer jag upp.

Jag spelar min roll fullt ut, håller mig till reglerna och är alltid trevlig mot andra. Jag är inte här för att bråka eller ställa till det – jag är här för att bygga något bra tillsammans med andra. Oavsett om det är att driva en verkstad, fixa folks fordon eller bara vara en trygg och rejäl karaktär att ha i stan, så är jag redo att bidra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig handlar rollspel inte om att alltid "vinna" utan om att skapa intressanta och minnesvärda upplevelser för alla som är med i scenen. Jag tycker det är viktigt att ge andra spelare utrymme, spela trovärdigt och se till att konflikter eller situationer får ett naturligt och underhållande flyt. Jag är helt okej med att min karaktär misslyckas, hamnar i trubbel eller får konsekvenser ,så länge det bidrar till en bra story.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fail RP. Orealistiskt, oproffsigt och utan någon respekt för vare sig karaktärer, storyn eller motspelaren. vdm: Du kör rakt in i en grupp spelare med flit bara för att skada eller döda dem utan att det finns något uppbyggt scenario, konflikt eller anledning i RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror ej det

Nekad.
Anledning:
för få logs, in o rpa lite

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka