Accepterad hugo07 | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WeickÄlskaBMW

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435/

Ditt Hex-ID: 11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? Bro4life#1654

Vem var det som bannade dig? Abi.

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag blev bannad för lall och OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att han logga och dålig rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi tog bensin runt min kompis bil för att vi skulle ta en snygg bild på insta och sen kom ngn kille fram och slog mig och min kompis så vi slog tillbaka sen gick han upp och slog ner oss båda och sen jaga vi han sen orka vi it jaga han så vi börja snacka med varandra sen kom han från ingen stans åh slog oss så vi gick upp och jag sa att jag kommer slå ihjäl honom åh sen sparka jag på han sen logga han så jag sa det men jag trodde man fick säga det för massa säger det vid mig, och jag är ganska ny på unive så kan it alla regler men jag lästa dom efter jag blev bannad,, och sen blev jag bannad, och förlåt ska it göra om det nu vet jag att man it får säga det för att det är ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är ganska ny på unive också va ett åts sen jag spela det., jag hade it läst alla regler så trodde man fick säga det och massa sa det vid mig så då trodde man också fick säga det men förlåt för det ska it göra om det, men han gick fram till mig och slog mig och min kompis då får jag la slå tillbaka eller men om jag gjorde fel ber jag om ursäkt ska it göra om det men jag blev sur så sa jag att jag skulle slå ihjäl honom trodde man fick säga det men fel antagligen för att staffen sa det så aa har it så mkt mer åh säga..

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lärde mig massa små saker av mina gamla banns men lärde mig att man it fick säga att han logga i spelet så förlåt för det ska it göra om det, men om ni nekar denna snälla säg vad jag gjorde fel eller vad jag behöver för bättra snälla. ska it använda ooc igen lovar ska it göra om det, och visste it att man it fick säga att man ska slå ihjäl ngn.. det va allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? är ny på unive som jag har sagt nu visste it att man it fick säga det ska it göra om det jag har läst alla regler nu och jag trodde man fick säga det, det är så många som säger det så jag lärde mig av dom, men jag ska it göra om det nu vet jag att man it får använda ooc det va allt boys and girls

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man it får använda ooc och man it får säga att man ska slå ihjäl ngn förlåt för allt ska it göra om det men den som nekar jag vill veta vrf, vet it vad jag ska skriva mer förlåt för allt..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka