Accepterad hugo06 | Ban Överklagan [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo06

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999971274/

Ditt Hex-ID: steam:11000013df8a5ca

Vad är din discord tagg? leskinensbff

Vem var det som bannade dig? gonzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja gjorde fel trodde ej påsen va nå så alvarligt att använda i fel tillfälle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt en påse på en polis när ja skulle sätta den på min polare tog av den direkt från polisen men åkte på den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va helt rätt bann men tyckte han kanske kunde sagt åt mig istället för att banna mig direkt men de va rätt bann och jag tar på mig att ja gjorde fel och ej kommer upprepas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad en gång med de va fel bann då han som banna miss uppfatta felet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte använad påsen framöver då ja nu vet att de är en sak att använda i krim scenarion

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag de kommer inte ske igen kommer tänka ett steg längre innan ja gör saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka