Nekad Hugo0314 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? gl0ck19.

Vem var det som bannade dig? HeterJagelnour

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en kille som hade uppe händerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hållde ett område med mina två kompisar och så kom yakuza vi gömde oss och sen börjar dom rikta så vi går fram åh skjuter så dör dom jag tar med mig en av mina ser att en bil kommer springer ditt det är 3 st och dom hämtar två döda kroppar så gömmer jag mig så kommer första med en kropp och han hoppar in bilen så jag skjuter så hoppar han ut och tar upp händerna men jag visste att det va tre st av dom så väljer åh skjuter han då den andra springer upp för trappan och jag kunde it vara säker på att han inte drar ner händerna och skjuter för att jag va för långt bort för att ta han som en gissla så jag vallde åh skjuta han sen kommer den andra som jag sköt ner och den sista springer fram från hörnet och så kommer han fram när jag tar våran bil så pratar jag med han så sa han att dom bara hade tänkt ta området så sa jag till dom vrf åker ni till en fkn skott lossning och hämtar dom döda kropparna så lät jag honom gå så tog jag min kompis och körde han till sjukan åh det va de och om it skulle skjuta han skulle jag lägga mitt liv i fara....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet faktiskt inte det va dumt åh skjuta han som hade händerna uppe men som jag sa om jag inte gjorde det skulle mitt liv vara i fara då jag inte vet om han har vapen på sig och att dem är fler så vet inte om dom kommer och skjuter mig direkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina förra bans är mest små banns som lall och sen har vi dom större som är c logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försöka springa fram till han och ta han som gissla om jag skulle hunnit och använda mig av social rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att använda mig av mycket mer social rp och verkligen inte skjuta dom som har händerna uppe

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka