Nekad Hugo0314 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? svenskmedborjare

Vem var det som bannade dig? william07

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combatlogga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det var en kväll där jag och mina kompisar var på piren och bytte importer sen kommer det några mc grabbar och så börjar dom prata med mina vänner och då så börjar någon av dom att hetsa och börja slåss och då så slår en av mina vänner tillbaka och så säger en av mc grabbarna att vi ska följa efter dom så vi gör det och sen så hoppar en av dom ut och börja springa iväg och då så hoppar han andra ut och börjar skjuta med en ak sen så missar han nästan allt och då så hoppar jag ut och sköt ner han och sen så börjar den grabben som sprang iväg att börja skjuta på oss och så träffar han min kompis och så börjar han springa iväg och så börjar jag springa efter sen skjuter jag ett skott missar fortsätter att springa efter och sen så tar han skydd bakom en grej och så pushar jag upp så headshotar han mig så jag dör och sen valde jag att combatlogga istället för att ta 12 timman/och bli lootad bara för att jag brydde mig om pixlar i ett spel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart jätte fel och dumt på alla sätt och vis av mig men allt var ett stor misstag och jag ska aldrig göra om det och jag har lärt mig mycket av mitt beteende. jag har lärt mig nu att det bara är ett spel och att det igentligen inte har nån riktig värde, så jag ska skita ifall jag förlorar vapen eller scenario, sålänge det är roligt för mig och dom andra som är med så är det bara det som spelar nån roll. jag ska bara skita i saker och istället ha roligt och vara social och börja köra så att motparten ochså kan ha roligt i scenarion

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom flesta är sv banns från när jag var icke medlem och copbaita med min volvo, men sen har jag några 1 dagar bans för powergaming, Och från när jag slog ner en grabb på piren och lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle skitit i att loggat och istället tagit 12 timmarn och förlora vapnet istället för att använda mig utav regelbrott för att komma ut ur scenariot, jag skulle kunna tagit att bli nerskottad och 12 timmarn och börja köra dagen efter igen, men istället så combatlogade jag vilket var dumt som fan, det finns mycket som jag skulle kunna ha gjort annorlunda, men eftersom att jag är så dum i huvet så clogar jag istället för att ta sjukvård, vilket jag visste innan jag ens loggade att det var dumt, men nu i framtiden så ska jag sluta bry mig om saker och istället helt enkelt rpa då det bara är ett spel och jag ska fokusera på att ha kul istället. men istället använde jag mig av regelbrott för att unvika att rpa vilket var jävligt dumt från min sida, Men nu har jag lärt mig att allt inte handlar om att vinna scenarion och vapen eller att förlora några vapen och att det ochså handlar om att motparten ochså ska ha kul i alla scenarion,Och jag ångrar mig äldigt mycket då jag är perma bannad från dcn och inte kan delta i några scenarion för att jag inte har tex krim rollen eller medlem eller polis etc, har ochså kollat på en massa unive streamers och saknar server jätte mycket om jag får en till chans att få köra på unive ska det hära aldrig ske igen ångar mig väldigt mycket att jag combatlogade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det inte är okej att det inte är okej att combatloga eller att köra så att du själv bara kan vinna scenarion, Och när jag blev bannad så brydde jag mig väldigt mycket om vapen vilket jag inte gör längre jag har förändrat mig och om jag får en till chans att få köra på unive så kommer jag inte göra om det hära eller något annat dåligt som man kan bli bannad för, Jag har lärt mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag förstår om ni inte vill släppa in mig än

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka