Nekad Hugo0314 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? kdot762

Vem var det som bannade dig? ac

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: x.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av anticheat för 3 månader sen typ för att jag använde ai filer åh det ångrar nu och jag kommer aldrig göra om det då det var dumt åh det bryter mot era regler åh det kommer aldrig hända igen...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in åh testa att ha bigger headbox på då jag var sur för att jag dog. Åh så fort jag kom in så blev jag bannad av anticheat åh det har gått 3 månader nu och jag har fattat at jag gjorde fel åh det ska aldrig hända igen då jag bara vill rp. Och gibba med kompisar då jag vill ha ett härligt liv på eran server..... Åh Det Ska Aldrig Hända Igen....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va ingen felaktig ban tycker jag då jag valde åh gå in med ai filer på eran server. Men det ångrar mycket och jag skulle aldrig göra om det då jag vet att det är fel. Och jag skulle jätte gärna börja rp på eran server igen..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad av lall flest gånger men jag har blivit bannad av combat loggning också åh brist av rp också..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna undvika åh gå in med ai filer och rp istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig än jävla massa efter 3 månaders ban ska it gå med ngn slags ai fil på eran server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka