Hugo wonkish
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-garage-qqch — FiveM, Permanent
Anledning: Säger n ordet Kan ej bete sig
Bannad av: leonvonadelkvist
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var och fick vård utanför autoexperten, Och några personer grovt vdma mig och dem gick in i min mamma och sa att dem skulle döda henne och massa hemska saker, Och då påbörjade jag det ordet med en reflex pågrund av aggresion men jag stoppade innan jag han säga det, för jag vill vara en bättre individ en dem. Men det tog väldigt hårt när dem höll på och säga såna saker, då jag är väldigt mån om min familj. Jag försökte aktivit att komma ifrån scenariot med hjälp av att klättra på väggar men dem försatte köra på mig och trakasserade mig fortfarande medans. Och i den situationen ville jag inte stänga av spelet pågrund av att de bryter mot reglerna, men sedan gick de ju för långt osm sagt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag har lärt mig är att försöka att inte bry sig om vad andra säger och gör utan kunna kontrollera min känslor bättre.
Varför ska vi ge dig en till chans? Därför att detta gick överstyr och det här med att spela Unive är en sak jag har gjort väldigt mycket nu på slutet och det hjälper mig att komma bort från dåliga tankar. Och det här är verkligen en sak som aldrig ska ske någonsin
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja