Nekad Hugo-PetterssoN | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugo

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014551414/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Pettersson

Vad är ditt discord namn? Hugo-PettessoN#6901

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter också Hugo är född 2004. Han gillar inte att jobba och vill tjärna lätta pengar genom krimminella handlingar. Han är snäll och omtänkdam mot sina nära och kära men har kort stubbin mot andra personer. Hugo gillar snabba bilar och vill ha mer och mer. Han är också beroende av trisslotterna.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom at jag är duktig på att rpa och kan reglerna bra. Jag skulle också gärna vara med i ett gäng och jag har bra kontakter och kan bli medlem när jag har ansökt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker om denna sörver efter som att det finns bra staff som altid hjälper och att alla som spelar här är hjälpsamma

Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekomenderade den och efter det har jag fatstnat

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med andra personer på en hög nivå av rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu bara på dennna

Tillbaka