Nekad Hugo-PetterssoN | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014551414/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Pettersson

Vad är ditt discord namn? Hugo-PettessoN#6901

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär : min karaktär kommer ursprungligen från Egypten men är född här och han är 38 år. Min karaktärs intresse är att skaffa nya bilar och hänga med sina vänner. Hans dröm är att bli polis efter som att han en person som gillar ordning och reda. Han kommer att sköta sig i staden och alltid försöka förbättra sig. Han gillar också att gå på fester och starta sina egna.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag skulle passa bra som rollen polis

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag älskar multistaden och alla regler så som de är och har många vänner i denna stad.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis rekommenderade den och efter det har jag fastnat för servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och att ha kul med andra spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu bara på denna men jag har kört andra servrar men den här servern tycker jag är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka