Accepterad HUGO PETERSSON | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUGO PETERSSON

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046098937/

Ditt Hex-ID: 110000140b87ff9

Vad är din discord tagg? ~𝒫𝐸𝒯𝐸𝑅𝒮𝒮𝒪𝒩~#7038

Vem var det som bannade dig? Francho

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör som men galning i staden!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig pågrund av mitt orealistiska sätt att tänka, man kör inte i 150 i staden, det är orimligt. Jag gjorde dettas pågrund av att det inte kändes so att det gick så snabbt, bilen som jag körde var en rs7 import med bra handling därför kunde jag ta kurvor i högre farter mm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till trygg hansa och kolla bil, sedan kom bannen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban men en lite hård än, 24 timmar för att jag körde lite snabbt pga självklara skäl. Det skulle jag max säga är en tillsägelse!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg mina tidigare bans men en av dom var för länge sedan, som var krim utan krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört mer ansvartsfull och tänkt på den realistiska sidan av rpn. Inte tryckt som det var f1 i kurvor mm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta det lugnare vid körning i staden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka