Accepterad HUGO PETERSSON | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUGO PETERSSON

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046098937/

Ditt Hex-ID: steam:110000140b87ff9

Vad är din discord tagg? ~𝒫𝐸𝒯𝐸𝑅𝒮𝒮𝒪𝒩~#7038

Vem var det som bannade dig? Osäker, philip320 eller san.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt, Dom påstod att det var staff dissrespekt när jag valde att fråga en staff i pm om varför han valde att använda n ordet som själsord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och chillade och kollade på youtube. Plötsligt kommer det upp en notis i unive discorden där någon random skickar ut en screenshot när Staffen San väljer att använda n ordet som ett själsord. Jag sparar bilden och skickar den till san i pm, Med text som lyder såhär. Hur kan du förklara det här?. Kanske var lite fel ordval men kände endå att det var viktigt att ifrågasätta en sådan handling. Men nu i efterhand tycker jag att det var dumt då det inte angår mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban då jag bara ifrågasatte något rasistiskt vilket man från mitt perspektiv ska göra. Men jag kan även se detta från staffsen sida som att man kanske kan tolka det som ett hot, eller ett påhopp. I vilket fall har jag lärt mig av min handling. Men hoppas även att individen som använder sig av n ordet har lärt sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg, var såpas länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte brytt mig då det inte angick mig, kanske valt något annat ordval som inte lät så tyket eller aggresivt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka