Nekad hugo.olofsson08 | Whitelist ansökning [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016584043/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugge#7068

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Hugo Jag är 21 år gammal och jag gillar att köra bil handla och jag har stort intresse av bilar jag vill jobba på mekonomen för jag märkte att det inte fanns no personal när de behövdes som mest (IRL är jag 13 år gammal) Jag gillar Formel1 och motorsport jag gillar att vara med vänner jag kommer från en familj av 6 personer två bröder och en syster och två föräldrar jag gillar volvo och jag gillar att köra lastbil jag har alla körkort jag har själv en
volvo 945 jag är glad med livet jag lever men vill ändå jobba på något av de tre jobben

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag vill jobba på sjukvården eller securitas för de behöver ha mer personal
och jag vill hjälpa alla som jag kan jag är så aktiv jag kan jag gillar också roleplay jag vill hjälpa alla som behöver hjälp
och om jag får ett av dom jobben kommer jag bidra med hjälp för alla som behöver hjälp för jag jobbar inte för pengar jag jobbar för att det är kul och man får träffa nya personer

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? unive är en jättebra server med fina och snälla medlemmar denna server behöver fler som hjälper andra så jag vill hjälpa till

Hur hittade du Unive? min vän spelade mycket på denna server sen skaffade jag fivem och började spela på servern det är en väldigt bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli bra på rollspel nästan lika bra som en skådespelare jag vill bli så bra som möjligt jag gillar verkligen roleplay och jag tar lärdom av vad andra gör

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej unive är den enda server jag spelar på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka