Nekad hugo.olofsson08 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2008

Vad heter du på discord? Hugge#7068

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 34,4

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 1 men oftast 2

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 34,4

Vad heter du? Hugo Olofsson

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? jag vill skydda alla i staden och hjälpa alla som behöver hjälp ingen ska behöva känna sig otrygg

Varför ska just du bli anställd? jag vill bli anställd för att jag ska skydda staden och bidra med allt jag kan jag ska göra allt jag kan jag ska bidra med allt möjligt

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) jag är stark och jag är inte jätterädd för så många saker men jag är lite höjdrädd men det kommer inte stoppa mig när jag är koncentrerar mig så kan jag nästan stänga ut alla rädslor

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Nej men jag har kollat många böcker om yrket

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? jag säger att han ska kliva ut ur fordonet och säga vad han heter och att han ska ge mig hans legitimation och fråga han hur fort han tror han körde och sen säga att han körde långt över hastighetsbegränsningen sen tar jag med han i min bil och så skjutsar ja han till en polisstation

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? jag ringer ambulansen sen kallar förstärkning sen jagar jag han och när han stannat så säger vi åt han att sätta sig på knä på marken och lägga händerna bakom huvudet vi arresterar han och ser till att han inte har fler vapen

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? vi kallar förstärkning och tar oss till platsen ser till att ingen går in i banken och pratar på megafon och frågar om det finns fler folk inne i banken när det kommit förstärkning går swat in och räddar resten av situationen så rånarna inte kommer längre i rånet

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? först kallar jag förstärkningen sen ber jag han att lugna ned sig om han attackerar så skjuter vi han bed tazer eller slår han med batong så han tappar kniven sen arresterar vi honom
sätter han i polisbilen och tar han till stationen där de går vidare med brottet

Förklara vad radiodisciplin innebär. hur man pratar i radion och hur man ska bete sig i radion som att säge kom efter man pratat

Vad betyder våldstrappan? hur mycket våld man använder i olika scenarion som att skjuta nån med tazer när de attackerar en polis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka