Nekad hugo.olofsson08 | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brandkårens chef

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 13 irl och 21 ic

Hur många timmar har du på Fivem? 98,8

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för det finns ingen som jobbar där och det behövs mer hjälp i staden jag vill också hjälpa folk dagligen detta behövs i staden för om det brinner kan ingen komma men om jag blir chef kommer jag anställa dem bästa för jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? kollat mycket på 112 på liv och död och har läst om jobbet jag har läst ganska mycket om det

Berskiv din karaktär? jag heter hugo är 21 år gammal och är polis jag gillar att gymma och hjälpa folk det är roligt för då får man se andra personer glada och jag gillar att köra jag har alla körkort och är väldigt aktiv i mina yrken jag är lite petig som chef för jag vill ha perfekt anställda med bra kunskap så det inte sker så mycket misstag

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag men jag går i skola på dagarna men 2-4 timmar på vardagar och kanske 3-6 på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut bara för att jag inte får ett chef jobb så betyder det inte att jag ska sluta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler? ja allihop

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka