Accepterad hugo.olofsson08 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016584043/

Ditt Hex-ID: 11000013ef6236b

Vad är din discord tagg? willepirog#8800

Vem var det som bannade dig? Bosse tror jag men såg inte det för jag blev bannad på eran Discord server

Hur lång tid var din ban? perma kan ej joina discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad på discord servern därför står inget varför jag blev bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev en dum sak i chatten som jag ångrar grovt och anledningen varför jag skrev det var för att jag var arg på L1nky. Jag skrev även dumma saker och taggade staffs och philip. det var inte fel av dem att banna mig men jag har ändrat på mig och mitt beteende så jag vill få en ny start i rp världen . Jag är hemskt ledsen till alla som blev sårad eller tog åt sig av det jag skrev. det var oprofessionellt och förlåt till er alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta är en uppdaterad överklagan: Jag var på skolan och dagen innan märkte jag att min kompis var bannad Lars Larsson hette han ingame då frågade jag han varför han var bannad då svarade han så här: Fråga L1nky det var han som bannade mig. Och då frågade jag L1nky och han sa inget utan han tog bort alla mina roller istället. Då blev jag arg och skrev ord som jag inte skulle ha skrivit och ord som jag ångrar. Men först frågade jag l1nky varför han tog bort mina roller och då sa han så här: Jag tog bort dem för du försökte framföra att din kompis hade gjort en ban överklagan. men Lars Larsson hade ingen ban överklagan då så det var då jag skrev så där och jag ber hemskt om ursäkt det har gått ett tag och jag har bättrat mig och mognat i mitt beteende så jag kan se till att något sådant aldrig händer igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag ber om ursäkt för det jag skrev och det kommer inte hända igen de bannade mig på discorden eftersom jag skrev några saker som jag inte skulle skrivit det var dumt och förlåt. Och förlåt till alla trainees och mods som tog åt sig det var fel och barnsligt. Och oprofessionellt av mig att göra så i chatten jag skulle ha tagit det med L1nky själv och andra staffs för att reda ut det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad från discorden tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit ut mina känslor på alla andra utan tagit det med L1nky själv. Jag ber om ursäkt för det jag gjort och kan säga med min säkerhet att det inte kommer ske igen. Jag skulle ha frågat L1nky i pm och rett ut det med han själv.
Såklart så kommer jag se till att detta eller något liknande händer igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska ta ut känslor på folk som inte gjort något mot mig jag vet att det jag gjorde var fel och lovar att det inte kommer hända igen. Jag ska be om ursäkt efter sådana händelser och ska lära mig att reda ut saker med dem som jag kan reda ut det med
Och att man kan be om förlåtelse efter man gjort någonting dumt mot någon eller sagt något illa till någon/några
Att jag ska hålla mina känslor och reda ut det istället för att få ett utbrott på några personer som inte ens gjort något det är väldigt dumt gjort mod personerna som jag skrev det till. Att jag ska kontrollera mina känslor och inte låta andra ta skuld för något någon annan har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår, Jag ska inte göra det.

du får en ny chans så hoppas vi verkligen att det ej förekommer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka