Inaktuell hugo.olofsson08 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Olofsson

Vad heter du på discord? willepirog#6969

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? jag är rätt aktiv skulle jag nog säga. Mellan dessa tider brukar jag vara inne.
Måndagar 16:00 - 22:00
Tisdagar: 16:30 - 22:15
Onsdagar: 16:00 - 22:00
Torsdagar: 16:00 - 22:00
Fredagar: 15:30 - 23:00
Lördagar: 13:00 - 23:00
Söndagar: 13:00 - 23:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att vilja bli Trainee är att jag vill kunna göra skillnad på servern. Jag vill kunna vara aktiv på discord samt FiveM och vara inne i noclip och se hur folks rp är. Två av mina kompisar var Support på Unive och jag vill gärna också vara det. Jag har även kollat på streamers och Youtubers som är staff på Unive och det är även lite just det jag vill testa på hur det är för det har visat mig hur man kan hjälpa folk på många olika sätt och gjort att jag vill ansöka till Trainee för att jag har tyckt att det ser ut att vara roligt och vara staff på just denna server. ( Jag var servervakt på Unive och då gillade jag att hjälpa folk och jag gjorde allt jag kunde för att göra servern bättre och nu vill jag ta ett steg högre en servervakt). Har varit aktiv i rp världen i typ nästan ett år nu. Och jag har alltid tyckt att det har varit kul och nu skulle jag vilja testa på Trainee. Jag har även sett att vissa Trainees inte prioriterat support chatten lika mycket som förut och jag vill ändra på det sätt jag kan genom att prioritera allt ganska jämt. Jag kommer så klart inte sitta support hela tiden men inte heller aldrig sitta där.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Prioritera alla mina uppgifter lika mycket och inte bara sitta och banna folk eller no-clipa men även sitta i support och hjälpa folk.
Försöka sätta stopp för lallare och folk som bryter mot regler med egen vilja. Kolla banöverklagan av folk och tickets med mer och sitta i support och hjälpa folk eller sitta ingame och banna folk som inte följer reglerna.Det skulle bli Roligt att bli Trainee för att då så får man ju som sagt noclipa runt och även specca för att rp nivån kan vara lite kaosig ibland när man själv är inne och rpar. Man får även mer ansvar som trainee än som servervakt. Jag gillar att hjälpa folk på alla sätt jag kan så varför inte göra det till ett jobb/uppgift. Ja kan prata med en lugn ton och blir inte arg för allt jag kan även ta kritik och kan ta fula ord som kastas mot mig. Jag har tålamod kan passa tider och kommer informera om jag ska bort eller om jag inte kan vara aktiv. Jag kommer sitta i support och kommer även läsa överklagan. Men framförallt ha ett bra bemötande och inte låta sur eller gnällig när jag gör saker.Hjälpa folk även om jag är ovänner med dem.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan slutet av februari 2021 men tog en paus i ungefär 2 månader pga hälsan.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt tidigare och skötte det som jag skulle.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla dem här.

/sqlban (id) (tid) (anledning) - Man bannar en person som gjort fel.
/sqlunban (Hex-id) - Man unbannar en person som gjort fel men som gjort en överklagan som blivit godkänd.
/sqlbanoffline (steam id) (tid) (Anledning) - Du bannar en person som inte är inne på servern.
/sqlbanhistory (id) - Man kollar på personens tidigare bans och kicks.
/kick (id) (anledning) - Man kickar en person för olika anledningar.
/sc (meddelande) - man skriver i staff chatt.
/svc (meddelande) - Man skriver i servervakt chatt.
/revive (id) - man återupplivar en person.
/giveitem (id) (item) - Man ger ett föremål till en spelare
/freeze (id) - Man fryser fast en person så personen inte kan röra sig.
/unfreeze (id) - Man avfryser en person som man fryst.
/skin (id) - Man ger en person skin som man använder för att göra om sin karaktär.
/bring (id) - Man teleporterar en person till sig.
/goto (id) - Man teleporterar sig till en spelare.
/tpm - Man teleporterar till en waypoint man satt ut på kartan.
/spec - Man får upp en lista av vilka man kan spectatea.
/noclip - Man går in i noclip, dvs att man flyger runt osynlig
/annnounce - Man skriver ut något viktigt som det står Viktigt meddelande! i chatten.
/dv (radius) - Tar bort ett fordon.
/setjob (id) (jobb) - Du ger en person ett jobb.
/svban - du ger en lindrigare ban som varar i 1h.
/toggleid - Man får spelares id över deras huvuden så att dem syns hela tiden.
/togglename - Spelares Steam namn är över deras huvuden och även id.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget särskilt

Tillbaka