Nekad hugo.olofsson08 | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Olofsson

Vad heter du på discord? willepirog#8800

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? jag är rätt aktiv skulle jag nog säga. Mellan dessa tider brukar jag vara inne.

Måndagar 16:00 - 22:00
Tisdagar: 16:30 - 22:15
Onsdagar: 16:00 - 22:00
Torsdagar: 16:00 - 22:00
Fredagar: 15:30 - 23:00
Lördagar: 13:00 - 23:00
Söndagar: 13:00 - 23:00

lovtider:
Måndagar: 13:00 - 23:00
Tisdagar: 13:00 - 23:00
Onsdagar: 13:00 - 23:00
Torsdagar: 13:00 - 23:00
Fredagar: 13:00 - 23:00
Lördagar: 13:00 - 23:00
Söndagar: 13:00 - 23:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? jag gillar att hjälpa folk och se till att alla mår bra jag gillar meningen med att hjälpa till och se till att folk får ha roligt samt kunna rpa utan att folk ska förstöra för andra jag har tidigare varit servervakt och jag vill gå ett steg högre med att bli trainee mina vänner har varit trainee och jag känner folk som har varit mod jag kommer noclipa och spectatea spelare för att se till att de rpar och inte bryter mot reglerna detta är sveriges största icke allowlist serversom gör att det kan finnas fler lallare och fler som bryter mot regler. Det gäller att folk hjälper till så mycket de kan även om de inte är medlem servervakt eller en del av staff gänget så alla kan må bra och inte känna sig mindre värd eller nertryckt av andra. Det är många som bryter mot reglerna bara för att ingen ser dem då gäller det att ha kåll över hela kartan för att veta vart man ska vara i noclip och kolla på folk så de inte bryter mot regler på de ställena. Det räcker med ett ord för att nån ska kunna känna sig kränkt det ska jag försöka se till att ingen känner sig. Jag själv har blivit kallad saker ingame av folk som har pratat ooc och sagt saker jag har tagit åt mig av och jag ska se till att inget sådant händer. Jag kommer vara inne på discorden och se till att allt är som det ska och ge folk roller i discord roller kanalen på discorden och läsa ban överklaganden och sitta i support och hjälpa folk som behöver hjälp jag ska göra allt jag kan för att alla ska känna sig välkommen.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Följa order i Discord roller t.ex om någon säger: Ge Person#1234 Mekonomen tack! och sitta i support och ta alla jag kan när jag kan detta ska bli den bästa fivem servern som finns för att det ska hända måste vi ha all hjäp och jag vill vara en av dem som hjälper till

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett halvår aktiv. Men har varit med längre. För jag lämnade ett Tag men är tillbaka och ska fortsätta. Nu igen

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt och vet hur det fungerar och vet hur jag ska göra när jag är infame och hur jag gör på discord jag har ganska okej erfarenheter jag har två vänner som också varit trainee och fler som varit servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
detta är alla jag kommer på just nu

/sqlban (id) (tid) (anledning) - Man bannar en person som gjort fel.

/sqlunban (Hex-id) - Man unbannar en person som gjort fel men som gjort en överklagan som blivit godkänd.

/sqlbanoffline (steam id) (tid) (Anledning) - Du bannar en person som inte är inne på servern.

/sqlbanhistory (id) - Man kollar på personens tidigare bans och kicks.

/kick (id) (anledning) - Man kickar en person för olika anledningar.

/sc (meddelande) - man skriver i staff chatt.

/sv (meddelande) - Man skriver i servervakt chatt.

/revive (id) - man återupplivar en person.

/giveitem (id) (item) - Man ger ett föremål till en spelare

/freeze (id) - Man fryser fast en person så personen inte kan röra sig.

/unfreeze (id) - Man avfryser en person som man fryst.

/skin (id) - Man ger en person skin som man använder för att göra om sin karaktär.

/bring (id) - Man teleporterar en person till sig.

/goto (id) - Man teleporterar sig till en spelare.

/tpm - Man teleporterar till en waypoint man satt ut på kartan.

/spec - Man får upp en lista av vilka man kan spectatea.

/noclip - Man går in i noclip, dvs att man flyger runt osynlig

/annnounce - Man skriver ut något viktigt som det står Viktigt meddelande! i chatten.

/dv (radius) - Tar bort ett fordon.

/setjob (id) (jobb) - Du ger en person ett jobb.

/svban - du ger en lindrigare ban som varar i 1h.

/toggleid - Man får spelares id över deras huvuden så att dem syns hela tiden.

/togglename - Spelares Steam namn är över deras huvuden och även id.

/clearall - Man rensar chatten för alla spelare.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag är ganska. Nöjd faktiskt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka