Inaktuell hugo.olofsson08 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? hoe#2870

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till på servern för att det är många som inte är medlem men borde bli för att utveckla sin rp och då brukar det inte sitta nån i intervju rummet så då kan de inte ta medlemskaps intervju men ju mer folk som blir Medlemskaps ansvarig desto fler folk kan ta intervjuer och läsa ansökningar olika tider på dagen. Jag har ett mål att bli mod men det är en lång väg att gå så jag vill börja med att bli medlemskaps ansvarig för att senare utveckla mitt arbete till staff och helper och högre det hade varit roligt eftersom jag är tolerant för folk som tjafsar och argumenterar om olika saker speciellt när de inte förstår varför man har gjort ett val som att banna eller kicka nån och de börjar gnälla på att det är felaktigt när det inte är det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är tolerant för dåliga argument och folk som tjafsar och jag kan vara aktiv på discord och ingame länge och ofta eftersom jag inte har något bättre för mig jag planerade på att göra mycket jobb eftersom jag får sportlov nästa vecka och det blir mycket tid över för att ta intervjuer och läsa ansökningar och sånt så jag har tiden för det och söker bara nåt mer att göra på unive eftersom jag inte tycker att nåt annat är intressant så kan jag hjälpa till här istället

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska både ha respekt men även en lugn ton när man ställer frågor och pratar med folk man ska ställa följdfrågor och hålla en aktiv konversation med hjälp av att lyssna och ställa frågor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra det mer intressant genom att rekommendera och läsa ansökningar ofta på forumet så folk som inte är medlem ser att de kan ansöka till ett aktivt team med medlemskaps ansvariga.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska vara mogen och ha respekt för de staffs och ansvariga som finns på servern och se servern från en bra vinkel och inte klaga på staffs beslut eftersom de oftast har rätt och har tänkt igenom deras beslut innan de kickat eller bannat folk. de ska veta reglerna kanske inte alla regler men grundreglerna borde de kunna om de ska rpa. de ska inte vara rädd för att be om hjälp och kunna fråga helpers om hjälp. De ska inte bråka med staffs om deras beslut eftersom de brukar ha mer erfarenhet.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ta mycket intervjuer eftersom jag gillar att sitta och prata med folk mer än att bara läsa ansökningar men jag kan så klart göra det som krävs oavsett om det är att läsa ansökningar eller ta intervjuer

Hur ser din aktivitetet ut? jag är inne på datorn varje dag kan sitta i discord i flera timmar och ta intervjuer och läsa många ansökningar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka