Nekad hugo ohlsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199598616023/

Ditt Hex-ID: 110000161a73dd7

Vad är din discord tagg? huggeboy#0075

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-31 174131.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde jätte fel och körde på han istället för att dra därifrån och tänkte mig inte före jag gjorde detta misstaget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag stog utanför sjukhuset och lyssnade på musik tills de kommer fram en kille på motorcykel och kör på mig utan anledning men jag gjorde själv fel och skulle bara åkt ifrån platsen på han tillbaks men jag vet att de var fel och att jag igentligen skulle åkt från platsen eller frågat varför han valde att köra på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var det inte och jag ångrar mig förskräckligt mycket över denna händelse och kommer absolut att tänka mig för innan jag gör något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. perma för combat logging och sunt förnuft har tagit väldigt mycket lärdom av dom här bansen och gör mindre och mindre misstag men kommer nog aldrig lära mig att inte göra några misstag för de kan komma vad som helst i vägen genom livet och då behöver man göra misstag för att gå vidare i livet och lära sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte blivit sur och försökt ha en lugn konversation om händelsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag absolut gjort jag har lärt mig att jag gör fel ganska ofta men sen lär mig mycket av dessa misstag jag gör och därefter tänker mig för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka