Accepterad Hugo nathhorst | Whitelist ansökning (EDVIN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo nathhorst

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Hugo nathhorst

Vad är din steam profil länk? boss.hugo

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? boss.hugo#2023

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Nathhorst han är från Skåne och är 184 cm lång och 30 år gammal. Han är väldigt intresserad av bilar han kan mycket om bilar. Han jobbar som slaktare, han är väldigt snäll och han är lite kriminell men han har fortfarande respekt mot polisen. Han brukar köra runt i stan och bara glida och fråga va personer gör och sånt, han har inte jätte mycket pengar så han har inte jätte många bilar. När han glider runt med sitt fordon så brukar han alltid lyssna på musik han gillar mest lite rap men pop funkar också. Han är ganska stark för att han brukar träna på gymmet mycket och sen alltid efter han har tränat brukar han dra och äta något gott. Hans dröm är att jobba på vianor för han tycker det värkar jätte kul.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill skaffa ett bra jobb så att jag kan tjäna pengar och jobba med det jag vill jag skulle vilja jobba på vianor för jag gillar bilar och är väldigt bra med bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker servern är jätte bra, och jag skulle vilja skaffa ett bättre jobb så att jag kan tjäna pengar och ha ett jobb jag tycker om.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 75 timmar totalt.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den när jag kolade på svenska server, då hittade jag multistaden och det var många inne på servern så att jag gick in och den var jätte bra så sen dess har jag spelat på multistaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har blivit banad en gång innan och då gjorde jag och min kompis fel, så då gick vi in i support och snackade med en mod och sa att vi inte skulle göra om det och sånt så det löste sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på multistaden, för tycker den är den bästa RP servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka