Accepterad !HUGO! | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!HUGO!

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugo5857

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Oskar Pettersson Ålder: 30

Oskar Pettersson är en erfaren och respekterad polis med en imponerande karriär inom olika delar av polisyrket. Hans lugna temperament har gjort honom till en framstående förhandlare i de mest krävande situationerna. Hans närvaro på plats har ofta varit avgörande för att lugna ner spända situationer och för att förhindra våldsamheter.

Oskar är även ett naturligt val som yttre befäl. Han är van vid att fatta snabba beslut under press och har en förmåga att behålla lugnet även i de mest kaotiska situationer. Hans ledarskapsförmåga och förmåga att hantera stress har gjort honom till en uppskattad kollega och förebild för många nya poliser.

Oskar är känd för sitt dedikerade arbete och sin professionalism. Han är en man av få ord men när han talar lyssnar alla. Hans erfarenhet och expertis gör honom till en ovärderlig tillgång för sitt team och han är beredd att göra vad som krävs för att upprätthålla lag och ordning samtidigt som han ser till medborgarnas säkerhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Oskar ska bli polis, sen ska han bli förhandlare inom fri eller en typ av förhandlargrupp. Efter det ska han bli yttre befäl och använda sig av sitt ledarskap för att kunna styra över igv enheterna. Sen vill jag skapa så social rp mellan polis, kriminella och civila som det bara går.

Jag strävar för att ändast göra bra scenarion, skiter i vem som vinner det. Så länge jag och motspelaren har roligt så är jag nöjd över min insats.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ge och Ta

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 2000 + timmar. 1000 timmar på 18+ servrar. Spelat polis hela min tid som rollspelare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka