Nekad Hugo | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Pettersson

Vad är ditt discord namn? Hugop#7941

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter göran Persson. Han jobbar som polis. Göran är född 81. Han är en ordentlig person och gillar ordning och reda. Göran intesserars sig av snabba bilar. Han har sedan ung hållt på mekkat med bilar. Han är uppväxt hos sin pappa som var bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv och ha som mål att ta 2 interjuver om dagen. Jag har limpis som lär upp mig vad jag ska göra. Jag vill bidra till att utrota allt lall och föröka få en mer seriös men också roligare plats för nybörjare. Jag vill som Medlemskapsansvarig informera va som är rätt och fel hos spelare och hur man ska betee sig samt hur servern fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte ha som mål att man ska vinna hela tiden på serven.Man ska bidra till att motpartenen också ska ha en roligupplevelse under ett senarie. Unive står mycket för att alla ska få vara med och ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har vart här sedan 2020 så kommer ej ihåg

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka