Nekad Hugo! | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo!

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965565556/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugo.#9166

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Ohlsen. Född i en liten ort som heter Peleto Bay i västra sidan av landet. Robert flyttade nyligen hemifrån sina föräldrar som ofta misshandlar honom. Robert jobbar hos Postnord och gör allt i sin kraft för att kunna betala för bil, hus och mat varje månad. Roberts största dröm är att en dag äga en Porsche, alternativt Tesla. Han vill även en dag kunna jobba hos polisen så att han kan sätta sina föräldrar i plats. Robert har inte många vänner, bara ett fåtal som heter Hans, Erik och Albin. Två av hans vänner har olika intressen från de Robert har, vilket är epa. Robert har försökt att passa in med sina vänner genom att följa med på "carmeets" men det går alltid dåligt för Robert, sista gången fick han soppatorsk och andra gången blev han påkörd. Vad kan hända nästa gång? Kanske han hittar en bra bil-affär då han kan köpa en fin BMW för ett bra pris, eller kanske slagsmål?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom att mitt förra medlemskap blev felaktigt borttaget. Och för att jag spelar dagligen på Unive och älskar servern. Samt med att jag vill kunna utveckla mina RPs med medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att reglerna är strikta och det samma är modsen. Detta betyder att alla RPs är mycket mer avancerade och roliga.

Hur hittade du Unive? En av mina kompisar rekommenderade Unive och nu spelar jag dagligen på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul, skaffa vänner och att göra det roligt för andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill uppnå i Unive är att ha bra roleplays och göra en bra miljö för andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka