Nekad Hugo Kranstedt | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo0124

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? jag heter Dj_Gås

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Dj_Gås#3784

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Markus karlsson och är 12 år och enda sen jag var liten så ville jag jobba på mekonomen eller auto experten och i min bakgrund så hjälper jag till min pappa när han ska laga våran bil och jag har intressen om bilar och att laga och jag har ganska stora känslor för att jobba med att laga bilar och tvätta dom och lite andra saker

Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag kan jobba med det jag vill sen jag var liten

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? allt det är så rolig server

Hur hittade du Unive? första gången jag gick inte på five m så sökte jag på tagen unive och det var så jag hittade den

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att jag inte slarva eller något sånt så jag kan rpa bra så jag licksom inte faila mig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska bli så bra som möjligt på att rpa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara aktiv på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka