Nekad Hugo kålberg | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo kålberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/news/app/593110/?emclan=103582791457287600&emgid=3021345332649804117

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred lundberg

Vad är ditt discord namn? affe09boiiiii#6733

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo och är en väldigt påhittig person, hans största dröm är att bli en polis, han gillar och prata med folk, han är trevlig och står för fakta. Ibland är han rolig ibland är han tråkig, han är född i göteborg, han är inte så sportig av sig, när han var liten vart han mobbad för han var ganska tråkig, svag och höll inte på med någon aktivitet, det har gjort så han kan förstå människor bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Han vill vara med på Unive för en anledning... Att göra de till en bättre stad, om han får vara med skulle han vara hemskt tacksam, i framtiden vill han vara en polis och bekämpa brott, om han inte blir de skulle han vilja jobba med bilar, det är också ett av Hugos intressen, Hugo drömmer stort.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det värkar vara en plats där alla är snälla och trevliga, det finns många olika jobb och olika saker att göra, man blir inte uttråkad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på youtube, jag har hört mycket bra ryckten om servern och spelat på den ett tag, unive värkar som det bästa alternativet för mig och många andra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt, skaffa nya vänner, och bara ha de gött, tycker rollspel är ett väldigt bra sätt att spela på och på unive så känns det verkligen som i verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få många kompisar och ett bra jobb, som jag sagt hade jag helst viljat bli polis eller jobba med bilar, men om inte det går så är jag öppen för andra alternativ, Hugo är också intresserad av tjejer, men det har inte gått så jätte bra i dejtinglivet på de senaste.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag inte, jag har så klart spelat på andra servrar men ingen har riktigt vart min typ av server, unive är min typ av server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag, ingen är bättre än någon annan .

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka