Accepterad Hugo HH | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo HH

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198847164128

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugo Hallin Hedman#5430

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Halmberg och är 27 år gammal och kommer från väluppfostrat hushåll där det har varit viktigt att lyda och inte tala utan att bli tilltalad. Han har haft det enkelt i skolan och allt omkring honom då han aldrig egentligen behövt göra något, föräldrarna fixade allt så länge han lydde deras krav. I gymnasiet ändrades allt då föräldrarna tragiskt omkom i en bilolycka och en ärrad Hasse blev ensam kvar. Han insåg snabbt han att han inte var redo för det verkliga livet utanför hans bekväma bubbla och en tuff period väntade honom. Hasses började sorligt nog att förlora vänner i takt med att han sjönk ner i en allt djupare depression och alkohol och droger blev allt mer förekommande i hans vardag. Ett ljus Hasses liv tändes dock när en gammal vän till Hasses föräldrar erbjöd honom jobb på hans företag som mekaniker. Hasse insåg hans otroliga talang för att mecka med bilar och det tråkiga arbetslivet som han tidigare ville undvika visade sig vara något han älskar. Hasse bytt jobb flera gånger men vill nu flytta till staden Unive för att starta en riktig karriär.

Som person så är Hasse blyg och tillbakadragen, ett resultat från hans uppväxt. Det har lett till att han har haft svårt att hitta vänner. Han är dock en av de mest lojala vänner man kan ha ifall man lär känna honom. Hasse är en känslosam person men har dessvärre en tendens att hålla känslorna för sig själv och vill inte visa sig svag.

Hasse älskar arbete och prioriterar jobbet högst av allt. På fritiden så meckar han gärna med bilar eller åker ut för att ta en uppfriskande utflykt till skogen eller bergen. I skogen å jagar han eller lyssnar bara på de lugnande fågelkvittret.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara en aktiv spelare på servern som har extra mycket tid nu när sommarlovet snart är här. Jag gillar rollplay och kommer verkligen att sjunka in i min karaktär för att skapa en så rolig och trivsam miljö för andra spelare. Jag vill bjuda på en intressant rollplay-upplevelse för att kunna utveckla min karaktär. Jag vill få serven att bli en så härlig och rolig plats som bara möjligt!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Efter en bra mängd research kom jag och några kompisar fram till att detta är den helt klart bästa svenska FiveM servern. Servern är seriös och har många till synes trevliga och intressanta spelare.

Hur hittade du Unive? Research och tips från klasskamrater.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förgylla servern med roliga och spännande upplevelser för att förbättra mitt eget rollplay. Jag kommer vara seriös och ta min karaktär på stort allvar men jag ser verkligen fram emot att få utveckla Hasse som karaktär. Delar av Hasses karaktär har jag valt att spegla mig själv och är därför medveten om hur jag kan utveckla honom som person.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka